torsdag 9 maj 2013

Som vanligt...

...är den här bloggen lite av ett skämt. Men skit i det. Jag var ju i Göteborg på hästtävlingarna förrförra helgen. Det var nog den mest välbehövliga åka-bort-helgen jag och BF nånsin har haft. Vi bodde hos faster och farbror med mina två kusiner. Vi tjejer var på stan lördag och Scandinavium söndag medan killarna spelade TV-spel från att vi kom till att vi åkte hem. Haha! Så skönt att åka bort ihop men ändå inte ha något super-uppstyrt som ska göras. Vi glassade runt lite och shoppade medan dom satt i huset och lirade. Kanon. Passar mig perfekt. Vill ändå inte ha någon som ifrågasätter varje inköp. Blev desto mer diskussion i efterhand. =)

Hursomhelst, Beezie Madden gick ju vinnande ur världscupen. Eller rättare sagt, Simon gick vinnande ur cupen. Beezie åkte med. På kvällen när vi satt på Heaven23 i GothiaTowers kom hela amerikanska laget in och drack drinkar. Det va la flott sa vi och skålade!

Träningen har, pga ovanstående och ren lathet, fallit i glömska. Ska skärpa mig. I enlighet med förra inlägget ska jag dock vila idag.

Slutkläm; vad är meningen med ett ICE-nummer på mobilen om man ändå ska ställa in lösenkod? Mvh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar