söndag 24 juni 2012

Sådärja

Äntligen hemma efter att ha jobbat en hel helg! Midsommaren spenderades på Huddinge sjukhus men självklart också kring ett underbart bord med grill, gott vin och min underbara familj.
Nu framför England-Italien vilket ska bli sjukt spännande...
Saknar hästarna enormt sedan några dagar tillbaka så efter semestern blir det nya tag, nya hästar, nya ritter. Saknar Cillen men han har det kanon! Bättre än mig som saknar ihjäl mig efter honom! Haha! Finaste Cilchen...

Hursomhelst, semestern närmar sig och artar sig vad gäller aktiviteter. Ser fram emot alltihopa! Ska bli underbart! Det känns iförsig inte som jag "behöver" semester..har ju nyss börjat jobba efter ett halvårs plugg som helt ärligt inte var så ansträngande rent stress-mässigt. Men men, semester ska jag ha och eftersom jag skolas in så "räknas" jag inte. Det innebär att ingen annan får stå tillbaka för att jag ska få "mina" veckor. Det känns skönt att få semester samtidigt som bf har semester utan att påverka mina splitternya arbetskamraters semestrar. Very happy camper!

Först och främst ska frisören besökas och nagellack inhandlas. När man inte fått ha fina naglar på ett helt år ser man alltid fram emot att få kasta på ett färgglatt lack och låta naglarna växa lite längre! Hade tänkt göra en regelrätt manikyr på salong men det känns onödigt ekonomiskt just nu. Väntar tills efter sommaren när man börjar sprita händerna igen och vintern kommer. DÅ kommer det att behövas manikyrer!

Imorgon mot syrran för kaffe med henne och valpen. På kvällen boxning, jag ska återigen banka skiten ur min kamrat David.

Tjosan så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar