måndag 25 juni 2012

SatsBox

75 minuter med Susanne och David. Susanne som instruktör och David som sparring-partner. Är nu helt slut men det känns förbaskat skönt i kroppen. Jag tog mina mått idag för att se om jag får något resultat av den här veckans lite tuffare träning och annorlunda matvanor. Tyvärr är mina mått upp och ner. Det måttet jag har kring arslet borde vara kring brösten och det jag har kring midjan borde vara kring arslet. Det kring brösten får gärna vara kring midjan. Ens bröst kan man inte träna upp eller ner men det andra var en stor besvikelse. Men inte mer än att jag bara får kämpa på helt enkelt. Vafan snyggast när vi dör vinner, eller? Nej verkligen inte. Jag har verkligen inga stora problem med min kropp, vi pratar max 5 kilo. Men jag vill gärna bli av med dom där 5. Kämpa på kämpa på kämpa på.

Dagens mått:
Byst 86 cm
Midja 91 cm
Höfter/rumpa 100 cm

Fy tusan vad jag ska vända upp och ner på dom där siffrorna! Nu kör vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar