torsdag 4 april 2013

Som vanligt

dålig uppdatering men köket är klart! Isch... Väntar på DO som ska foga kaklet och lägga lite mer silikon. Det tog slut preciiis på sista plattan. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli så fint som det blev! Stort tack till alla!
Efter en veckas sjukdom och en veckas nattjobb har jag nu kommit igång med träningen igen. Varit tre gånger sedan i fredags och ska gå imorgon igen med coach C. Känns kanon. Idag har jag liite träningsvärk i magen och det var inte igår! Men inte så mycket tyvärr. Vet inte vad jag ska behöva göra för att träningsvärk i magen på det sättet som jag kan få i ben och armar. Vet inte hur jag ska träna för att nå magmusklerna så att de verkligen smärtar! Men men...lär mig väl ju starkare jag blir. Det är konstigt för jag kan göra i stort sett alla magövningar utan särskilt svårighet och utan träningsvärk dagen efter men när C säger åt mig att spänna magen för att underlätta i andra övningar såsom utfall så kan jag inte. Då hittar jag inte magmusklerna. Spänner jag dom så slutar jag andas. Alltså är jag stark i magmusklerna rent muskelmässigt men inte funktionsmässigt. Jag kan spänna magen om jag inte kräver något annat av min kropp samtidigt. Kanske ska prata med PT-Micke om det där... =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar