onsdag 13 mars 2013

Fuck!

Dressyrtjejen ringde och hade bestämt sig för den medryttaren hon redan hade... Engagera inte andra människor i din häst eller dina barn om du egentligen inte behöver hjälp. Harebrahej.

Hursomhelst, fick prata med PT-Micke idag ang mitt bildäck runt höfterna. Han nickade bara, sa ingenting. Good boy... Han pratade om kosten en stund. Jag blev sur. Sa att jag borde plocka bort en grej i veckan, typ nu plockar jag bort sylten på gröten. Nästa vecka såsen, osv. Så jag plockar bort såsen från idag. Sen sa han det jag redan visste men aldrig tar till mig; konditionsträning. Cardio, cardio, cardio! Så från nu är det det som gäller! Starting tomorrow with running...Micke sa att jag ska hålla en puls på 150-160 vilket känns som vilopuls för mig som ligger på 200-210 efter en kvarts jogging. Men det är väl så att jag måste lära mig att disponera min energi. Det är bättre att springa i en timme på 160 i puls än älga som en dåre med 210 i puls i tjugo minuter. Så jag provar från imorgon. Slut på meddelandet.

TJYSS

1 kommentar: