söndag 10 mars 2013

Kanonkväll igår!

Lördagkvällen bjöd vi på Mello med min Bromance D och hans kusin Em. Så kul! Blev lite för mycket som vanligt. Jag var toktagg vid 20 och garanterade en utgång! 00:30 och 1,5 flaskor rött (själv) senare garanterade jag sömn och enbart sömn. D och Em fick gå själva. Summan av detta är att dom kom upp ur sängen 16:30 och då hade redan jag och BF varit på kalas hos hans systerdotter och hunnit tvätta en maskin. Ha ha! Jag var sjukt seg hela dagen iförsig men kalaset var mysigt. Jag hade köpt Chanels kol-penna till henne och hon blev jätteglad. Det var hennes 17-årskalas så en chanelpryl passade ju perfekt!

På kvällen kände jag mig sur och tjock. Jag åkte till gymmet! Så jävla stolt jag var efter 30 minuter på Crosstrainern! Bakis, trött, sur OCH träning!! Bra gjort, Fia!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar