onsdag 6 mars 2013

Teater ikväll!

Tränade i dag 30-20-10 och sen TRX-mage och rullade på Triggern tills det inte gjorde ont längre. Det tog sin lilla tid. Därefter chansade jag på att frissan hade tid och mycket riktigt! Väl där hade jag ju två timmar att döda så jag passade på att leta upp en passande resturang i närheten av Scalateatern och valet föll på Scandic Norra Ban. Trevlig meny med hyfsade priser. Såg bra ut! Recension kommer imorgon. Då kommer också en mycket färgad recension av 1-2-3-schtunk på Scala ikväll! Färgad eftersom jag formligen älskar den teatergruppen efter att ha sett Strindbergs "Hemsöborna" med dessa två herrar och en dam. Fantastiskt! Skrattar hela tiden...fan! Tog vanlig mascara. Ah well...jag bjuder på den.

Haha BF sa precis; du börjar bli bitig. Kanske ska träna lite cardio nu ett tag... Hahahahaaa! Säkert. Det enda som syns är mina traps typ. 

Puss

1 kommentar:

  1. Hallå Fia!
    Nu är det din tur att motivera mig, jag är lat och lös i hullet.
    Jag återkommer till firman på allvar på fredag, då får du sparka igång mig igen! Vad najs att du är igång och kör hårt!
    Fin i håret är du också men det är du alltid!

    SvaraRadera