tisdag 26 februari 2013

Så...

Inatt njöööt jag av jordgubbar till matlagningsyoghurten. Så gott! Drog även över jordgubbar över keson på morgonen. Sedan ringde jag verkstaden kl 7. Någon har ju backat in i min bil men hjärtat har lämnat en lapp så jag ringde i morse och han skulle sätta in pengar på kontot så snart jag visste hur mycket det blev. Det är bara hållaren till registreringsskylten som behöver bytas så det går nog bara på ett par hundra. Inga andra skador. Schysst av honom.

Under dagen har jag sovit och sen kom min kusin över som är eletriker. Han är världens schysstaste! Han ska fixa så vi kan ha diskmaskin och induktion och varmluftsugn. Vi vill installera en diskmaskin och för att göra det måste vi höja hela diskbänken typ 2 cm. Har jag sagt det här förut? Hursomhelst, då kan vi "lika gärna" lägga in en fin bänkskiva, byta spis och hela skiten. Känns kanon! Det blir inte extremt dyrt eftersom vi inte "bygger om" hela köket. Alla skåp och allting ska ju vara kvar! Ser fram emot förändringen. Sen kan man bjuda hem till tjejmiddag utan att skämmas. T hade jättefint kök med öppen planlösning och jättemysig inredning. Ska försöka hitta en köksö också. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar