måndag 13 augusti 2012

Blir mycket bloggande nu...

Bytte precis abonnemangsform också. Har haft mobilräkningar på 1000 spänn i månaden så länge jag kan minnas. Har glatt fortsatt med det. Blev lite fundersam här på morgonkvisten och undrade i mitt stilla sinne om jag verkligen nyttjar mobilen för 1000 spänn...?

Kontaktar Telenor där snubben inte alls tycker att jag nyttjar telefonen i den utsträckningen. Han hookar mig med ett 349:- pottabonnemang med fri surf. Sådärja! Nu ska vi bara hoppas att jag inte överskrider potten första veckan... 7/9 kommer det här igång. Då får vi sluta okynnes-ringa. Man kan ju inte ringa nån randomly bara för att man har lite tråkigt. Då kan man städa eller laga mat. Tjosan!

1 kommentar:

  1. Jag hade också ett dåligt mkt dyrt abbonemang och betalade massor.
    Så ringde jag tele2 och vips hade jag en Iphone och tokstort abonnemang på ringa, mms, surf och sms för billiga 399 kr/mån (avtal 2 år) men vad fan...tokbilligt!

    SvaraRadera