fredag 24 augusti 2012

God morgon!

Nu är vi hemma från sjukhuset och allt har gått bra. BF sitter i soffan med foten i högläge och är faktiskt positivt inställd till livet. Han har inte varit så deppig som jag befarade. Det går riktigt bra. Han kan inte göra mycket själv men han kämpar på! Maten är ett problem eftersom han inte kan stå tillräckligt länge för att laga något. Jag har inte riktigt hunnit med så det finns inga matlådor direkt. Förutom dom jag måste ha till jobbet. Men han får köra Billys idag igen. Imorgon blir det spaghetti och köttfärsås och då har han ju näringsriktig middag och lunch. Jag känner mig som en tjatmoster som frågar hela tiden men jag måste inse att han får säga hur han vill ha det. Vi blir bara osams om jag ska tjata heeela tiden.

Tränar imorgon efter jobbet istället för nu innan jobbet. Får ut mer av träningen på eftermiddagen än på morgonen. Det går inte alls bra på morgonen...

Nu lite mys innan jag ska jobba kväll. Tjosan

2 kommentarer:

  1. Men satan, grattis till veckans viktnedgång!
    ...lite vill de bli daltade med, det är bara svårt att veta gränsen :-) sjuka eller skadade karlar är inte helt lätta att ha att göra med :-)

    SvaraRadera