lördag 11 augusti 2012

Sådär ja...

Nu sitter jag i soffan och väntar på att klockan ska bli precis sådär mycket för att jag ska få laga mat med gott samvete. Och med laga mat menar jag följande;
1. Rulla ut XL pizzadeg från Coops egna märke på plåt
2. Häll Coops egna pizza topping (tomatsås) på degen
3. Släng på att allt gott du hittar
4. Häll över Coops egna mozarella-ost som är färdigriven i påse
5. Ställ in i ugnen i 17 minuter
6. Ät tills du spricker
7. Chips och dip i soffan
8. MYYYS

Det är rätt sjukt att jag ser middagen som kvällens höjdpunkt. Varje dag. Just det fan! 8. Häll ruccola på pizzan och ät... 9. MYYYS Eller förlåt nu blev siffrorna omvända men det kanske framgår hur kvällen ska gå till ändå?

Idag ringde Isabelle Lamprecht från Farsta Ridskola ang min framtid som elev där. Hon var, för det första, skittrevlig! För det andra proffsig och för det tredje lät hon väldigt duktig. Ringde BFF J genast och kollade om priset var rimligt och vad J ansåg om Farsta Ridskola. Farsta har tydligen ett rykte om att hålla hög standard på hästarna och det känns ju positivt. Tydligen är också instruktören jag ska rida för, Andreas Tegesjö, instruktör till en vän till J och det känns riktigt bra! Hoppas nivån passar och jag rider mitt bästa pass på torsdag! Aldrig kul att komma till en provridning och känna att man misslyckas med varenda grej. Ibland är det ju så att ett ridpass bara blir så jävla fel. Nu blir det ju en helt ny häst också och bara det kan ju vara sjukt svårt. Oavsett att instruktören lär ut samma hjälper till alla elever så är det ju ändå så att varje häst är annorlunda... Men vafan! Kötta på ba! Tyvärr fick jag ställa in två gympass men skit i det. Det viktigaste är hästarna! Tisdag träning med J ute på den anläggningen och torsdag provridning för Andreas T!

Känns som en bra jäkla vecka! Vill säga att jag ska blogga live från Farsta RS på torsdag men det tror jag blir svårt...hoppas bara BF kan tänka sig att följa med... =) =) =) TJONG TJONG!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar