torsdag 9 augusti 2012

Nämen tjosan hejsan!

Har varit gräsänka hela gårdagen och typ hela idag. BF är i Göteborg och såg matchen igår. Trist att det blev 0-0 men ändå kul såklart!

Jag såg en film igår, hade köpt chips och allt. Öppnade aldrig påsen tyvärr. Orkade inte efter att pappa och mamma bjudit på kalvschnitzel. Svårt att äta chips efter det liksom. Drack ett glas vatten framför filmen. Såg lite på OS också och då är det ju ännu svårare att chips efteråt, om man inte såg på slägga förstås. =)

Idag gick jag upp typ halv tio, fett sent men tidigt i min värld, och tvättade BF's skjortor och lite sängkläder och handdukar. Hoppas jag hinner innan Vipr-passet kl 12... =) Alltid stress! Testade Nike-linnet jag köpte på gymmet sist. När jag provade det då tyckte jag det satt för jävligt och var alldeles för litet! Nu tycker jag nog att det sitter helt okej. Jag måste varit sjukt svullen då typ...

Ah well, nu måste jag hänga tvätt! TJO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar