onsdag 1 augusti 2012

Dagens

Tjo! Ringde urmakaren idag för att få ett kostnadsförslag på min trasiga sjuksköterskeklocka. Jag fick den i examenspresent av mamma och pappa så det känns som att; kosta vad det kosta vill! Hursomhelst, 600 spänn skulle det gå på så han fick gärna laga den. Jag har tappat den i golvet så klart. Igen. Efter den här lagningen ska jag ta försäkring på den och vara mer rädd om den. Kanske ha något tygstycke på skåpsdörren som jag kan fästa den på, på insidan, när jag går hem så den inte ligger löst. Det är nämligen så det går till. Den ligger löst på "hatthyllan" och sen tar jag något därifrån och då kommer klockan i all fart. Typiskt att aldrig något annat kommer och rasar, utan bara den. Jaja, nu ska den lagas. Jag saknade den på jobbet i måndags och tisdags. Måste se dumt ut när man hela tiden går och gräver sig på högra bröstet... =)

Idag ska vi till läkaren med bf's fot och se vad CT'n visade. Förhoppningsvis ser det bra ut och han behöver bara åtgärda det vi har tänkt oss. Om CT inte är bra och det är mycket att göra bryter jag nog ihop. Ingen mascara idag med andra ord... =(

Hursomhelst, har precis städat och sitter nu framför OS och dricker kaffe. BF lyckades fixa en biljett till pride imorgon så jag kan se schlagershowen med min vän M. Det ska bli fäntästic!!

Puss 
Ps...notera mina härliga semesterkilon! Dom ska bort...i sinom tid. Man måste njuta av mat och dryck på sommaren. Ds









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar