måndag 24 september 2012

Dagens

I torsdags gjorde jag världens blunder. Hade fått hem ett nytt Statoilkort och skulle därför klippa det gamla. Klippte glatt mitt VISA-kort!! Pucko! Ringde banken och fick hem ett nytt kort på fredagen. Heja Handelsbanken!!

Igår gjorde jag en blunder till...det går bra nu. Svampen jag plockat försökte jag förvälla enligt kokboken. Det blev bara bränt skit kvar på botten. Kokboken utgick nog ifrån att jag hade mer än typ 30-40 svampar. Jaja...tur att mamma och pappa fick sina svampar ordentligt.

Boxning med D idag. Gick fint. Jobbigt som fan. Ont i armarna. Pulsklockan lyckades jag stänga av mitt i passet med kanten på handskarna...SKIT! Fick starta om den och sammanlagt 674 kcal. Vet dock inte när jag stängde av den så (hopefully) det kan ha varit 730 som förra veckan. Vi säger det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar