söndag 23 september 2012

Svampplockning och gym

I förmiddags åkte jag till Hellasgården och plockade svamp. Jag plockade precis så mycket som jag ville ha eftersom bf inte äter svamp. Insåg typ nu att när man förvällt dom är det ju bara skit kvar. Aja...räcker kanske till en liten macka. Förhoppnings två, eftersom jag vill bjuda Mimmi på en när hon kommer senare i oktober!

Hursomhelst, hem efter skogspromenaden och bytte om. Åkte till SATS Farsta och ställde mig på crosstrainern. Satte 500 kcal som mål och uppnådde det efter typ 35 minuter. Skitjobbigt men gött. Ställde in 11 på ansträngningen (det är väl olika på olika crosstrainers men skit samma) och fick trycka och dra i handtagen. Riktigt skönt.


Åkte hem efter det, städade, duschade och gjorde matlåda. Snart iväg till familjemiddag. Vi är som en italiensk familj. Alla samlas hos morsan, gapar och skriker och skrattar och skickar fat högt och lågt. Sen åker vi hem. Varje dag är jag tacksam för min familj. Varje dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar